唔知點解, 真係特別中意DR.M

 

我係預科定大一的時候 (總之自己開始做PART TIME 找到少少零用的時候)...

買左對DR.M~~~!

係相熟朋友介紹的SHOP到買, 仲要好平! 因為是原廠跟單*來的~

學生哥買鞋都應該唔會千千聲買得咁豪爽啦!...

而家對鞋仲著緊GA!>

即係著左都....好多年啦.....(唉...青春.....)

 

其實著到對鞋皮都裂晒, 都係KEEP住著

雖然個款係可愛系...

 

但這些裂紋是我多年來作戰的痕跡!!!!!!! (說的是旅行同睇無數咁多場的LIVE)

 

一把年紀的戰友

一把年紀的戰友

 

 

滿身傷痕的努力成果

滿身傷痕的努力成果

 

 

 

這對是中國製, 目前dr.m 好似有3個廠地: england thailand china

這對是中國製, 目前dr.m 好似有3個廠地: england thailand china

 

 

 

以前PART TIME做飲食, 行來行去,

放工真係要穿對好的先放到工!!

而家都經常走動, DR.M真係無得輸...

舒服...行路冇聲....

有所不知...有D工作成日要走動同安靜!!>

 

 

BTW, 我諗我會繼續著到十年八年, 因為佢個鞋底爛都唔爛~~XDDDDD

 

蝕左少少的鞋底

蝕左少少的鞋底

 

 

 

基本上看鞋面證明我沒有報細數XDDD (好似冇報過XDDDDD)

究竟鞋底點解可以咁勁...>

不過而家DR.M出左好幾款唔同樣的鞋底

希望都一樣KEEP到咁正啦~~~

 

 

 

*廣告時間~~~

原廠跟單是從廠攞貨, 唔係從門市攞~ 不過品質是一樣, 最多冇門市專用紙袋~

價錢嘛, 可以平一半的>< 只差個門市單同袋...我當年就更係唔理照買啦XDDD

而家果間相熟店仲有做, 同埋有D特別款

LATER我POST出來看看能否幫有興趣的朋友代訂~~! 謝謝~~~~!

 

 

please visit>> http://fb.com/mushroomstorehk

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Mushroom hk 的頭像
    Mushroom hk

    Mushroom hk - 零售代購diy

    Mushroom hk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()